Pentru unele companii cea mai mare provocarea
a fost … BAZA DE DATE!
De-a lungul timpului am asigurat suportul nostru cu succes diverselor industrii – adresandu-ne atat companiilor cu target B2B si B2C. Pentru unele companii cea mai mare provocarea a fost BAZA DE DATE!
Fie ca vorbim de generare de lead-uri si noi oportunitati de vanzare, fie ca discutam de propria ta baza de date, echipa Sales Hub iti vine in ajutor.
Propriul portofoliu este mina ta de aur! Baza ta de date este actualizata? Mai mult decat atat, este centralizata?
Unde intervine Sales Hub?
Iti reconstruim propria baza de date.
Iti centralizam toate datele de contact
Iti returnam informatia in format electronic pentru a fi usor importata in CRM-ul tau
La baza oricarei strategii corecte de marketing pe care doresti sa o aplici pe propriul portofoliu, extrem de importanta este segmentarea portofoliului.
Tu ce stii despre clientii tai?
Cat de usor iti este sa extragi informatia in rapoarte electronice?
Vrei sa faci o campanie de martisor. Care este baza ta de date cu doamnele din portofoliu? Sau vrei sa faci o campanie de mail-uri doar catre directorii generali – ii gasesti usor?
Daca iti este dificil sa gasesti raspunsurile la aceste intrebari, nu stai deloc bine.
Dar… Sales Hub este aici pentru tine sa rezolve situatia!
Ai baza de date bine centralizata dar ai stat destul de mult timp linistit? Este bine stiut ca piata este foarte dinamica si ca foarte mule miscari au loc in companii. Oare persoanele de contact pe care tu le ai in baza de date mai sunt in compania cu care tu ai colaborat acum un an?
Hai sa aflam impreuna si agentii Sales Hub iti vor actualiza toata baza de date cu profesionalism si dedicare, avand pregatirea necesara de a trece de la o simpla verificare a datelor, la o noua oportunitate de vanzare – ce spui si de o strategie de cross-sales odata cu actualizarea datelor?
Cand apelezi la Sales Hub ai la dispozitie:
bazele de date necesare, cu publicul tau tinta, pentru construirea unor baze de date nou-noute.
infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.
expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.
echipa de agenti cu experienta, capabila sa efectueze un volum ridicat de apeluri intr-un timp mult mai scurt decat echipe interne specializate pe alte tipuri de servicii – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.
rapoarte complete cu datele actualizate, pentru a-ti asigura continuitatea proceselor existente si viitoare.