SERVICII EXTERNALIZATE DE SECRETARIAT

De fiecare data cand suna telefonul si nu poti raspunde,
poti pierde un client.

Pana la a discuta de cross-sales sau up-sales, este clar ca fiecare companie investeste enorm in atragerea clientilor. Fie ca esti un start-up sau o companie deja cu experienta, strategiile de marketing si bugetele de promovare beneficiaza de o atentie sporita din partea ta si de o investitie importanta.

 

De fiecare data cand suna telefonul si nu poti raspunde, la capatul celalalt poate fi:

  • un potential client pentru atragerea caruia ai platit deja sume importante

  • un potential client care suna la recomandarea unui alt client din portfofoliul propriu

  • un client nemultumit care doreste sa-si spuna off-ul

 

In oricare din aceste situatii si indiferent de canalul de comunicare ales, clientul se asteapta la un raspuns rapid.

 

Stii deja ca Sales Hub este Solutia potrivita pentru ca ai la dispozitie:

  • un departament dedicat pentru preluarea apelurilor

  • o imagine profesionista in fata actualilor si viitorilor clienti – chiar daca esti un Start Up vei arata ca poti face fata oricaror provocari si ca ai o echipa specializata

  • inca un instrument eficient si la indemana pentru monitorizarea campaniilor de marketing pentru care, cu siguranta, aloci un buget important pentru tine: vei ave o imagine clara a numarului de apeluri si scopul acestora.

 

Ai doua scopuri principale: sa te faci cunoscut in piata si sa vinzi!

 

Cu siguranta ai prevazut o investitie in marketing si fiecare apel la care nu poti raspunde poate fi un client pierdut si bani irositi. Secretariatul Sales Hub preia fiecare apel si te ajuta:

  • sa triezi fiecare apel sau mesaj primit

  • sa califici fiecare lead

  • sa monitorizezi corect si cu usurinta fiecare campanie de marketing.

 

Astfel vei stii exact ce a functionat cel mai bine si in ce sa continui sa investesti in viitor cu un ROI cat mai bun.