PRELUARE COMENZI

Fiecare apel poate reprezenta o noua comanda!
Tu cate pierzi in fiecare zi?

Prin serviciul de preluare comenzi, Sales Hub iti pune la dispozitie o echipa dedicata pentru a intampina fiecare client sau potential client care doreste sa faca o achizitie sau doreste sa afle mai multe detalii in vederea luarii deciziei finale.

 

Agentii nostri sunt special pregatiti pentru a raspunde prompt si eficient, pentru a prelua comenzile venite prin orice canal utilizat de compania ta, fie ca vorbim de telefon, live chat, direct mailing sau landing page.

 

Sales Hub dispune de o infrastrutura completa si perfect adaptabila fiecarei nevoi pentru gestionarea proceselor la cele mai inalte standarde.

 

Imbinam cu succes cele mai potrivite canale:

  • apeluri telefonice

  • live chat

  • website

  • sms

  • social media

  • emailuri

 

De-a lungul timpului am asigurat suportul nostru cu succes diverselor industrii, adresandu-ne atat companiilor cu target B2B, cat si B2C.

 

Implementarea unei campanii de preluare comenzi reprezinta un proces complex intrucat combina mai multe elemente menite sa optimizeze rezultatele finale si cresterea cosului de cumparaturi – un client fericit este mult mai aproape de o noua cumparare sau de o noua recomandare!

Echipa noastra de agenti este special pregatita pentru a sustine un proces corect si eficient de preluare comenzi, cat si pentru a directiona discutia de la un astfel de apel catre cross–sales prin promovarea produselor si serviciilor complementare, de care clientul tau ar avea nevoie.