SOCIAL MEDIA CUSTOMER SUPPORT

Stii vorba aceea – nu esti in social media, nu existi?
Esti deja prezent? Te felicitam – si clientii tai sunt!

Indiferent de canalul de comunicare ales, clientii se asteapta la raspunsuri cat mai rapide si retelele de socializare au devenit un tool foarte la indemana pentru ei. In egala masura, retele de socializare permit companiilor sa fie mereu alaturi de clienti, sa ii tina la curent cu noutatile si sa atraga noi clienti.

 

In cazul in care ai deja echipa ta de specialisti in Social Media, echipa Sales Hub iti asigura servicii profesioniste de customer support pe retelele de socializare, astfel incat clientii tai sa se bucure de raspunsuri si reactii rapide la solicitarile si intrebarile lor.

 

Sales Hub iti pune la dispozitie atat oamenii de care ai nevoie cat si propria infrastructura astfel incat sa raspundem, sa inregistram si sa actualizam istoricul fiecarui client.

 

Cand apelezi la Sales Hub ai la dispozitie:

  • infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.

  • expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.

  • echipa de agenti cu experienta – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.

  • actualizarea istoricului de client pentru o cat mai buna continuitate a proceselor

 

Indiferent de canalul de comunicare folosit, este important ca un client sa fie intampinat intr-un mod unitar – aceleasi standarde de calitate, acelasi mod de abordare, acelasi vibe. Stii deja ca fiecare companie are vibe-ul propriu, nu?

 

Pentru ca de cele mai multe ori a fost nevoie sa intervenim si in strategiile de comunicare si Social Media, am adus langa noi o echipa de experti in Social Media Management cu ajutorul careia acoperim toate nevoile companiei tale pentru retelele de socializare, urmarind aplicarea celor mai inalte standarde si implementarea strategiilor perfect adaptate fiecarei companii.