Cercetare de piata

Noile oportunitati de business sunt uneori chiar sub nasul nostru! ​

Vrei sa stii calitatea portofoliului tau si ce business poti genera in urmatorii 3-5 ani prin clientii pe care ii ai deja in portofoliu? Da, se poate si iti putem furniza un raport complet, usor de analizat, care te ajuta sa iei cele mai bune decizii in business.

 

Pentru a supravietui si pentru a te dezvolta este important sa te reinventezi continuu.

 

Tu stii in acest moment ce isi mai doresc clientii tai de la tine? Stii care sunt planurile lor de viitor?

 

Prin actiunile de cercetare de piata pe publicul tau tinta, iti putem da raspunsurile de care ai nevoie sa poti lua decizii documentate, pe termen lung. In paralel cu studiul de piata pentru actualii si viitorii tai clienti iti recomandam si venim cu suport pentru analiza concurentei – astfel vei obtine o imagine de ansamblu si iti vei putea perfectiona strategia de business – punct ochit, punct lovit.

 

Echipa de experti Sales Hub te va sustine cu know-how-ul si expertiza proprie in conturarea celor mai bune chestionare astfel incat sa obtii cele mai relevante rezultate ale studiului.

 

De ce este important sa efectuezi o cercetare de piata inainte de lansarea unui produs sau serviciun nou?

 

  • Afli informatii vitale despre nevoile si marimea pietei, dar si despre competitie

 

  • Vei afla nevoile, dorintele si parerile consumatorilor finali

 

  • Iti vei putea ajusta strategia de marketing astfel incat sa stii cum sa promovezi noul produs sau serviciu

 

Si tine minte, ca cel mai la indemana iti este propriul portofoliu si poti obtine informatii extrem de utile prin chestionarele de satisfactie pentru care Sales Hub iti sta la dispozitie.

INFORMATII

despre nevoile si marimea pietei

despre competitie

NEVOILE

dorintele  si parerile  potentialilor clienti finali

STRATEGII

pentru o cat mai buna promovare a noului produs sau serviciu

VOCEA CLIENTULUI

iti va spune daca este direct interesat si daca ar fi dispus sa cumpere