MAKE YOUR CUSTOMER THE HERO OF YOUR STORY

Chestionare de satisfactie
Arata-le ca-ti PASA!

Cei mai buni manageri si antreprenori aduc in orice strategie pe care o aplica in business-ul lor o componenta nelipsita – VOCEA CLIENTULUI. Se concentreaza pe a solicita feedback constant, asculta si aplica cele mai bune sugestii.

 

Dupa ce procesul de achizitie s-a incheiat este foarte important sa obtii un feedback de la client:

  • vei obtine informatii concrete despre motivul pentru care, in decizia de cumparare, compania ta a fost aleasa in detrimentul altora – vei afla DE CE-ul care il va aduce inapoi si in viitor.

  • vei afla cat de bine au fost indeplinite nevoia si asteptarile clientului.

  • vei sti care este gradul lui de satisfactie si cum va recomanda in viitor brand-ul tau.

Imbinam cei mai importanti indicatori pentru ca tu sa obtii cele mai relevante analize de business pe baza carora sa construiesti cele mai bune strategii pentru antigerea obiectivelor de business si te ajutam sa trasformi fiecare client intr-un promotor activ al brand-ului tau.

Alegem indicatorii 

pentru

analize relevante 

de business

Te ajutam sa iti

atingi

obiectivele 

de

business

Iti transformam clientii 

in 

promotori activi

ai brand-ului tau

Nu-i asa ca obtinerea de noi oportunitati poate fi o adevarata provocare in unele situatii?

Ce-ai spune daca am descoperi impreuna o comoara – propriul tau portofoliu!

Impreuna cu echipa Sales Hub poti regenera oportunitati de vanzare si poti aduce clientii inapoi.

 

Chestionarul de satisfactie este un instrument extrem de bun care poate fi combinat cu elemente si actiuni de cross-sales pentru a descoperi noi oportunitati de vanzari.

Fiecare campanie este special creata pentru:

  • a creste satisfactia clientilor
  • a le arata ca iti pasa si doresti sa fii din ce in ce mai bun
  • a identifica noi tendinte de piata sau idei inovative

 

Echipa noastra de agenti este special pregatita pentru a obtine un feedback obiectiv si pentru a directiona discutia de la un apel pentru un chestionar de satisfactie catre cross–sales.

 

Procesul de implementare a unei campanii de customer satisfaction & cross-sales:

  • Invatam AND-ul business-ului tau; iti preluam vibe-ul si specificul pentru a genera cea mai buna strategie, a alege cele mai bune tinte si a creiona cel mai bun plan de actiune.  Expertii nostri vor implementa strategia care se potriveste cel mai bine cu propriile tale obiective si iti vor oferi know-how-ul dobandit in timp pentru a selecta cea mai buna audienta.

  • Cand iti alegi echipa cu care sa initiezi chestionare de satisfactie trebuie sa ai increderea ca iti ofera servicii profesioniste si la cele mai inalte standarde.

  • Prin dinamismul si flexibilitatea echipelor noastre, urmarim si ajustam constant strategiile pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.

  • Monitorizam si documentam fiecare actiune in sistemul CRM pentru a optimiza in mod constant rezultatele fiecarei campanii si pentru a asigura o continuitate cat mai buna.

 

De-a lungul timpului am asigurat suportul nostru cu succes diverselor industrii – adresandu-ne atat companiilor cu target B2B si B2C. Implementarea chestionarului de satisfactie si regenerarea lead-urilor reprezinta un proces complex intrucat combina mai multe elemente menite sa optimizeze rezultatele finale si cresterea calitatii lead-urilor – un client fericit si o vanzare!

SATISFACTIA CLIENTILOR

Solicita feedback constant, asculta si aplica cele mai bune sugestii

reactivarea clientilor si 

cross-sales 

Fii mai aproape de prima lor optiune de cumparare!

Adu-le din nou aminte de brand-ul tau!

loializare si

retentie

Transforma-ti clientii in clienti pe viata!
 

baze de date actualizate

Tine-ti mereu baza de date actualizata la zi! Sau, construieste baze de date noi.