Da, newsletter-ul este cea mai rapida optiune de a da de veste tuturor clientilor si colaboratorilor despre noutatile companiei tale. Tot newletter-ul este la indemana cand vrei sa reinteractionezi cu clientii tai si le arati ca esti in continuare o companie “alive & kicking”.
Dar care este scopul fiecarei actiuni de mailing?
Sa crestem brand-awareness-ul?
Sa generam noi oportunitati de vanzare?
Sa aducem mai aproape de o noua achizitie fiecare prospect din baza de date?
Da, da, si da!
Contacteaza-ne sa povestim la o cafea despre:
Cum implementam o campanie eficienta de newsletter sau direct mailin – drip marketing pe scurt
Identificarea publicului tinta pentru fiecare newsletter in functie de obiectiv
Alegerea celor mai bune obiective pentru compania ta
Creionarea textului si a imaginilor in concordanta cu ceea ce iti doresti sa obtii
Dezvoltarea unui landing page pentru o monitorizare cat mai corecta
Colectarea informatiilor din landing page
Transmiterea newsletter-elor in secvente prestabilite
Rapoarte si analize de campanie
Follow up structurat
Si nu ne oprim aici! Ai captat atentia publicului tau, le-ai starnit interesul despre noile tale produse sau servicii, stii ca a alocat timp sa citeasca infomatia transmisa si… ce faci ca sa te asiguri ca ia decizia de cumparare si actioneaza?
Esti la un pas de o noua vanzare!
Urmarim impreuna si actionam pentru tine printr-un follow up telefonic bine structurat si cu un obiectiv bine definit.
Ne asiguram ca au toate informatiile necesare
Identificam ce anume ii desparte de actiunea de a cumpara
Suntem aproape de clientii care amana decizia, sa revenim la momentul potrivit cu reimprospatarea datelor
Cand apelezi la Sales Hub ai la dispozitie:
bazele de date necesare, cu publicul tau tinta, pentru construirea unor baze de date nou-noute.
infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.
expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.
echipa de agenti cu experienta, capabila sa efectueze un volum ridicat de apeluri intr-un timp mult mai scurt decat echipe interne specializate pe alte tipuri de servicii – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.
raport complet cu datele actualizate, pentru a-ti asigura continuitatea proceselor existente si viitoare.
Imbinam cu succes cele mai potrivite canale:
apeluri telefonice
live chat
website
sms
social media
emailuri
In cazul in care alegi sa utilizezi propriile canale de informare, echipa Sales Hub iti asigura servicii profesioniste de follow-up. Majoritatea oamenilor de vanzari considera procesul de follow up o corvoada, in ciuda inchiderii mai multor oferte. Astfel noi venim cu suport si pasam oportunitatile concrete echipei de vanzari, impreuna cu detaliile necesare care sa ii apropie cat mai mult de o noua vanzare.
48% dintre agentii de vanzari nu fac follow-up cu prospectii
25% dintre agentii de vanzari se opresc dupa al doilea contact
12% dintre agentii de vanzari se opresc dupa al treilea contact
Doar 10% dintre agentii de vanzari contacteaza un prospect de mai mult de 3 ori
2% dintre vanzari se fac la primul contact
3% dintre vanzari se fac la al doilea contact
5% dintre vanzari se concretizeaza la al treilea contact
10% dintre vanzari se fac la al patrulea contact
80% dintre vanzari se fac la al cincilea pana la al doisprezecelea contact