Direct mailing & follow up

Drip marketing campaigns

Da, newsletter-ul este cea mai rapida optiune de a da de veste tuturor clientilor si colaboratorilor despre noutatile companiei tale. Tot newletter-ul este la indemana cand vrei sa reinteractionezi cu clientii tai si le arati ca esti in continuare o companie “alive & kicking”.

 

Dar care este scopul fiecarei actiuni de mailing?

 

  • Sa crestem brand-awareness-ul?

 

  • Sa generam noi oportunitati de vanzare?

 

  • Sa aducem mai aproape de o noua achizitie fiecare prospect din baza de date?

 

Da, da, si da!

Contacteaza-ne sa povestim la o cafea despre:

 

  • Cum implementam o campanie eficienta de newsletter sau direct mailin – drip marketing pe scurt

 

  • Identificarea publicului tinta pentru fiecare newsletter in functie de obiectiv

 

  • Alegerea celor mai bune obiective pentru compania ta

 

  • Creionarea textului si a imaginilor in concordanta cu ceea ce iti doresti sa obtii

 

  • Dezvoltarea unui landing page pentru o monitorizare cat mai corecta

 

  • Colectarea informatiilor din landing page

 

  • Transmiterea newsletter-elor in secvente prestabilite

 

  • Rapoarte si analize de campanie

 

 

Follow up structurat

 

Si nu ne oprim aici! Ai captat atentia publicului tau, le-ai starnit interesul despre noile tale produse sau servicii, stii ca a alocat timp sa citeasca infomatia transmisa si… ce faci ca sa te asiguri ca ia decizia de cumparare si actioneaza?

Esti la un pas de o noua vanzare!

 

Urmarim impreuna si actionam pentru tine printr-un follow up telefonic bine structurat si cu un obiectiv bine definit.

 

  • Ne asiguram ca au toate informatiile necesare

  • Identificam ce anume ii desparte de actiunea de a cumpara

  • Suntem aproape de clientii care amana decizia, sa revenim la momentul potrivit cu reimprospatarea datelor

 

Cand apelezi la Sales Hub ai la dispozitie:

  • bazele de date necesare, cu publicul tau tinta, pentru construirea unor baze de date nou-noute.

  • infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.

  • expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.

  • echipa de agenti cu experienta, capabila sa efectueze un volum ridicat de apeluri intr-un timp mult mai scurt decat echipe interne specializate pe alte tipuri de servicii – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.

  • raport complet cu datele actualizate, pentru a-ti asigura continuitatea proceselor existente si viitoare.

 

Imbinam cu succes cele mai potrivite canale:

  • apeluri telefonice

  • live chat

  • website

  • sms

  • social media

  • emailuri

 

In cazul in care alegi sa utilizezi propriile canale de informare, echipa Sales Hub iti asigura servicii profesioniste de follow-up. Majoritatea oamenilor de vanzari considera procesul de follow up o corvoada, in ciuda inchiderii mai multor oferte. Astfel noi venim cu suport si pasam oportunitatile concrete echipei de vanzari, impreuna cu detaliile necesare care sa ii apropie cat mai mult de o noua vanzare.

Social Media SERVICES

48% dintre agentii de vanzari nu fac follow-up cu prospectii

 

25% dintre agentii de vanzari se opresc dupa al doilea contact

 

12% dintre agentii de vanzari se opresc dupa al treilea contact

Doar 10% dintre agentii de vanzari  contacteaza un prospect de mai mult de 3 ori

 

2% dintre vanzari se fac la primul contact

 

3% dintre vanzari se fac la al doilea contact

5% dintre vanzari se concretizeaza la al treilea contact

 

10% dintre vanzari se fac la al patrulea contact

 

80% dintre vanzari se fac la al cincilea pana la al doisprezecelea contact

Agentii tai de cate ori fac follow-up?