CUSTOMER SUPPORT

Ai mereu grija de clientii tai! Ofera-le sprijinul de care au nevoie si post-vanzare, oferindu-le servicii de customer support de cea mai inalta calitate.

Vorbim din ce in ce mai des despre customer experience. Prin serviciile de customer support, personalul Sales Hub preia solicitarile clientilor tai in cel mai scurt timp, oferind informatii complete si corecte.

 

Asiguram preluarea si inregistrarea sugestiilor venite din partea clientilor tai si ne asiguram ca ajung la persoana potrivita in cel mai scurt timp.

 

Monitorizam si analizam impreuna cu tine periodic, astfel incat sa poti oferi clientilor tai servicii prompte si la cele mai inalte standarde de calitate.

 

Cand apelezi la Sales Hub ai la dispozitie:

 

  • infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.

  • expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.

  • echipa de agenti cu experienta, capabila sa preia un volum ridicat de apeluri intr-un timp mult mai scurt decat echipe interne specializate pe alte tipuri de servicii – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.

  • raport complet cu informatiile obtinute, pentru a-ti asigura continuitatea proceselor existente si viitoare.

 

Sustinem cu tarie ca

fiecare client sa-si gaseasca solutia potrivita la primul apel sau la prima interactiune.

 

Astfel, pentru implementarea unui proces corect de customer support:

 

  • Invatam AND-ul business-ului tau; iti preluam vibe-ul si specificul pentru a genera cea mai buna strategie, a alege cele mai bune raspunsuri si solutii si a creiona cel mai bun flux.  Expertii nostri vor implementa strategia care se potriveste cel mai bine cu propriile tale obiective si iti vor oferi know-how-ul dobandit in timp pentru a veni cat mai bine in intampinarea clientilor tai.

 

  • Cand iti alegi echipa cu care sa implementezi un proces externalizat de customer support trebuie sa ai increderea ca iti ofera servicii profesioniste si la cele mai inalte standarde.

 

  • Prin dinamismul si flexibilitatea echipelor noastre, urmarim si ajustam constant strategiile si script-urile utilizate pentru a oferi clientilor cele mai placute experiente.

 

  • Monitorizam si documentam fiecare actiune in sistemul CRM pentru a optimiza in mod constant procesele, pentru o continuitate cat mai buna pentru echipele tale si mai ales pentru o experienta wow pentru clientii tai.

 

Trebuie sa tii minte ca fiecare reclamatie din partea unui client este un dar! Te ajuta sa cresti si sa te dezvolti continuu, sa imbunatatesti mereu propriile echipe si procese.

Nu te baza doar pe clientii care vin catre tine – doar 1 din 26 de clienti suparati anunta compania fara a fi intrebati. Restul de 25 migreaza catre concurenta.

 

Echipa Sales Hub te ajuta cu un serviciu profesionist de chestionare de satisfactie, astfel incat sa le arati ca-ti pasa si dupa ce au platit.