Nu-i asa ca obtinerea de noi oportunitati poate fi o adevarata provocare in unele situatii?
Ce-ai spune daca am descoperi impreuna o comoara – propriul tau portofoliu!
Impreuna cu echipa Sales Hub poti regenera oportunitati de vanzare si poti aduce clientii inapoi.
Chestionarul de satisfactie este un instrument extrem de bun care poate fi combinat cu elemente si actiuni de cross-sales pentru a descoperi noi oportunitati de vanzari.
Fiecare campanie este special creata pentru:
- a creste satisfactia clientilor
- a le arata ca iti pasa si doresti sa fii din ce in ce mai bun
- a identifica noi tendinte de piata sau idei inovative
Echipa noastra de agenti este special pregatita pentru a obtine un feedback obiectiv si pentru a directiona discutia de la un apel pentru un chestionar de satisfactie catre cross–sales.
Procesul de implementare a unei campanii de customer satisfaction & cross-sales:
Invatam AND-ul business-ului tau; iti preluam vibe-ul si specificul pentru a genera cea mai buna strategie, a alege cele mai bune tinte si a creiona cel mai bun plan de actiune. Expertii nostri vor implementa strategia care se potriveste cel mai bine cu propriile tale obiective si iti vor oferi know-how-ul dobandit in timp pentru a selecta cea mai buna audienta.
De-a lungul timpului am asigurat suportul nostru cu succes diverselor industrii – adresandu-ne atat companiilor cu target B2B si B2C. Implementarea chestionarului de satisfactie si regenerarea lead-urilor reprezinta un proces complex intrucat combina mai multe elemente menite sa optimizeze rezultatele finale si cresterea calitatii lead-urilor – un client fericit si o vanzare!