Fiecare interactiune pe care o administram pentru clientii nostri reprezinta o noua ocazie de a oferi clientilor sai noi oportunitati de business. Agentii Sales Hub sunt special pregatiti sa raspunda oricarei solicitari si mai departe sa identifice orice noua posibilitate de a veni in intampinarea clientilor cu produse si servicii complementare, special adapatate nevoilor lor.
Fiecare apel primit de la un client este o noua sansa pentru up-selling sau cross-selling.
Fiecare apel primit creeaza o noua oportunitate pentru un agent talentat si bine pregatit pentru a genera o noua vanzare.
De-a lungul timpului am asigurat suportul nostru cu succes diverselor industrii – adresandu-ne atat companiilor cu target B2B si B2C. Implementarea unei campanii de up & cross-sales reprezinta un proces complex intrucat combina mai multe elemente menite sa optimizeze rezultatele finale si cresterea vanzarilor – un client care primeste informatii complete, perfect pliate pe nevoile proprii este mult mai aproape de o noua cumparare!
La implementarea unei campanii de up-sales sau cross-sales, noi, cei de la Sales Hub:
Invatam AND-ul business-ului tau; iti preluam vibe-ul si specificul pentru a genera cea mai buna strategie, a alege cele mai bune raspunsuri si solutii si a creiona cel mai bun flux. Expertii nostri vor implementa strategia care se potriveste cel mai bine cu propriile tale obiective si iti vor oferi know-how-ul dobandit in timp pentru a veni cat mai bine in intampinarea clientilor tai.