Loializare & retentie clienti

Transforma-ti clientii in...CLIENTI PE VIATA!

Odata castigat, un client trebuie apreciat si loializat, intrucat stii deja foarte bine ca este mult mai scump sa castigi un client nou decat sa fidelizezi un client care este deja alaturi de tine.

 

Esti deja pregatit pentru a raspunde oricarei solicitari din partea clientilor tai? Perfect!

Dar ce faci cu cei care nu te contacteaza? Fii tu mereu pro-activ in relatia cu ei si dupa incheierea tranzactiei!

 

  • Arata-le ca iti pasa si dupa ce au scos banii din buzunar!

 

  • Arata-le ca este de interes pentru tine sa stii cum poti fi mereu mai bun in serviciile pe care le oferi, dar si in produsele pe care le scoti pe piata!

 

  • Asigura-te ca stiu si ei ca pe langa serviciul sau produsul achizitionat ai si alti asi in maneca, asi care ii pot face viata mai usoara!

 

Lansezi mereu promotii dedicate noilor potentiali clienti, cu scopul de a-I aduce mai usor si mai aproape in portofoliu? Fii alaturi si de clientii proprii si anunta-i de facilitatile pe care le poti oferi si in relatia cu ei.

 

Echipa noastra de agenti este special pregatita pentru a sustine un proces corect si eficient de loializare si retentie, cat si pentru a directiona discutia de la un astfel de apel catre cross–sales.

 

Cand apelezi la Sales Hub pentru actiuni de loializare si retentie ai la dispozitie:

 

  • infrastructura IT si CRM proprie pentru o cat mai buna gestionare si monitorizare a proceselor.

 

  • expertiza si know-how-ul echipei noastre de experti.

 

  • echipa de agenti cu experienta, capabila sa efectueze un volum ridicat de apeluri intr-un timp mult mai scurt decat echipe interne specializate pe alte tipuri de servicii – o echipa de ambasadori ai propriului tau brand.

 

  • raport complet cu informatiile obtinute, pentru a-ti asigura continuitatea proceselor existente si viitoare.