Reactivarea clientilor din propriul portofoliu
Intr-o piata competitiva, experienta pozitiva si multumirea clientului te poate diferentia categoric. In plus, costurile alocate pentru reactivarea unui client deja existent sunt categoric mai reduse decat cele alocate pentru atragerea unui client nou in portofoliu.
Afla din timp daca si ce anume i-a indepartat de compania ta si ce anume i-a motivat sa aleaga concurenta, pentru a-ti putea imbunatatii serviciile si pentru a-ti pastra clientii.
Stii in acest moment:
Cum ar fi daca ar reveni tot la tine in loc sa mearga la concurenta?
Ce faci acum astfel incat sa fii mai aproape de PRIMA LOR OPTIUNE DE CUMPARARE?
Hai sa stabilim o intalnire si sa construim impreuna cea mai buna strategie de a-I aduce inapoi catre compania ta!
Cross-sales
Tendinta generala este ca atunci cand lansam produse sau servicii noi sa canalizam intreaga echipa de vanzari spre a atrage noi clienti.
Sales Hub te ajuta sa informezi rapid si eficient propriul portfoliu de clienti despre noutatile companiei tale si sa identifici noi oportunitati de vanzare catre ei. Cu siguranta vor aprecia pro-activitatea si faptul ca vii mereu in intampinarea lor cu servicii si produse care le pot face viata mai usoara si mai profitabila.
Imbinam cu succes cele mai potrivite canale:
apeluri telefonice
live chat
website
sms
social media
emailuri
In cazul in care alegi sa utilizezi propriile canale de informare, echipa Sales Hub iti asigura servicii profesioniste de follow-up. Majoritatea oamenilor de vanzari considera procesul de follow up o corvoada, in ciuda inchiderii mai multor oferte.
Astfel, noi venim cu suport si pasam oportunitatile concrete echipei de vanzari, impreuna cu detaliile necesare care sa ii apropie cat mai mult de o noua vanzare.